''Tüketiciler kendi taze ve sürdürülebilir marullarını yetiştirebilirler.''

Hugo'nun hikayesi

Amazing Çiftlik'in misyonu, yüksek kalitede sebzeler sunarak daha sağlıklı bir yaşam tarzını teşvik etmektir. Perakende müşterileri Ranch Market ve Rijk Zwaan ile beraber bu misyona katkı sağlamak için yeni ve yenilikçi bir yol keşfettiler. Pazarlama Müdürü Hugo Sukarno, bu benzersiz perakende konseptini açıklıyor.

Sağlık ve güvenlik

“Ranch Market, Endonezya’da benzersiz ve premium kalitede ürünlere odaklı çalışan bir süpermarket zinciridir. Sağlık ve güvenlik konuları bilhassa alışverişe gelen müşterileri için çok önemlidir. Dolayısıyla hidrofonik olarak yetiştirilmiş sebzeler oldukça popülerdir. Nihayetinde bu yetiştirme sistemi, ürünün hastalıklara karşı daha çok dayanımlı olması ve müşterilerin ürünün nasıl yetiştiğini kendilerinin de görebilmeleri anlamına gelir.”

Teknik destek

“2015 yılı başlarında Ranch Market müşterilerinin, mağaza içinde hidrofonik yetiştirme sistemi ile, doğrudan kendi Salanova® marullarını yetiştirebileceği bir proje başlattık. Rijk Zwaan, bize doğru çeşidi seçmede yardımcı oldu ve teknik destek verdi çünkü bu yetiştirme yöntemi bizim için çok yeni idi.”  

“ Bu yeni konseptin tanıtımını Tangerang, Cakarta’daki bir mağaza açılışında yaptık. Tüketiciler, büyük bir heyecanla  favori Salanova tiplerini seçtiler ve onları alışveriş sepetlerine koydular. Satışlarımızı desteklemek için Rijk Zwaan bize küçük broşürler, kitapçıklar ve tarif kartları dahil çeşitli Salanova pazarlama materyalleri sağladı.” 

Zincirde işbirliği

“Projenin başından sonuna giden süreçte,  rekabet, ürün kalitesi ve lojistik gibi çok sayıda farklı güçlükle karşılaştık. Bu zorluklar bize, tohum üreticisinden tüketiciye kadar zincirdeki bütün taraflar arasındaki işbirliğinin önemini göstermiş oldu.

Sonuç olarak ortak hedefimiz daha fazla nihai kullanıcıya ulaşmak ve onlara daha taze ve sağlıklı sebzeler tüketmek konusunda ilham vermektir.”