07 Aralık 2016

Growtech Eurasia 2016

Bu yıl, 50 bin metrekare ile, bugüne kadarki en büyük fuar alanına ulaşan Growtech Eurasia, sektör için her yıl ortalama 550 milyon dolarlık iş hacmi yaratıyor. Fuar, Amerika'dan Afrika'ya, Asya'dan Avrupa'ya uzanan çeşitlilikte, 22 farklı ülkeden 700'den fazla ulusal ve uluslararası katılımcı ve 80 bin ziyaretçi hedefine ulaştı.

RIJK ZWAAN ÜRÜNLERİ ÇOK İLGİ ÇEKİYOR

Rijk Zwaan Türkiye olarak,  bu önemli fuarda firmamıza olan yoğun ilgiyi karşılayabilmek adına stadımızı 224 m2 alana genişleterek katıldık. Tüm ürün hatlarımızı gösteren ürünlerimizi sadece sunmakla kalmadık, her yıl olduğu gibi çeşitlerimizi, birçok ziyaretçiye tattırdık.  Uluslararası Antalya Üniversitesi, Gastronomi Bölümü Öğretim Görevlisi Şef Celalettin ... ve ekibinin bizlere özel hazırladığı soslar, atıştırmalıklar  ve leziz salatalar ile birbirinden renkli ve sağlıklı sebze çeşitlerimizi ziyaretçilerin beğenisine sunduk.

 

Yeni Çeşitlerimizi sergilediğimiz özel alan ise, hem katılımcıların hem de basının odak noktasıydı.  Hem üretim avantajları ile çiftçilerimizin, hem de lezzet, ebat, renk gibi karakteristik özellikleriyle tüketicilerin taleplerine cevap veren yeni çeşitlerimiz, Rijk Zwaan'ın arge ve inovasyon gücünü bir kez daha gözler önüne sererken, yerli basının da ilgisini çekerek gazete ve haber röportajlarında yer aldı. Çeşitli tür ve renklerde, turuncu, sarı, ampul şeklinde çeri domateslerimiz, çift renkli hıyar ( Bicolor ) , Salanova  marul konseptimiz ve daha bir çok ürünümüz ziyaretçilerimiz tarafından büyük beğeni topladı. Günümüzün değişen tüketim alışkanlıkları ile birlikte önemi her geçen gün artan kullanıma hazır ve paketli sebze ürünlerimiz de standımızda yerini aldı ve özellikle çalışan, mutfağa ayırabildiği vakit kısıtlı olan ama halen sağlıklı beslenme arzusunu barındıran ziyaretçilerimiz tarafından ilgiyle takip edildi.

RIJK ZWAAN DEMO ZİYARETLERİ

4 gün süren fuar boyunca,  birçok ülkeden fuarı ve bizleri ziyarete gelen bayilerimiz, distribütörlerimiz için ek olarak demo gezileri düzenledik. Bu gezilere, standımızı ziyeret eden partnerlerimiz de katıldı. Portföyümüzde bulunan ve yeni eklenen tüm ürünlerimizin sergilendiği demo seramızda, teknoloji ile de uyum içinde çalıştık. Ziyaretçilerimiz, QR kodlu etiketlerimiz ile, gezileri esnasında akıllı telefonlarıyla çok kolay bir şekilde ürünlerimizin bütün bilgilerine ulaşabildiler. RZ Demo, uygulamasını ilk defa kullandık.  Çeşitlerim tüm bilgilerine erişim, anında paylaşım ayrıca tüm bilgileri kaydetme imkanı sunan bu uygulamayı, bundan sonraki etkinliklerimizde daha da aktif kullanmayı hedefliyoruz.

SAĞLIKLI BİR GELECEĞİ PAYLAŞIYORUZ

Her türlü platformda ve etkinlikte iletmekten mutluluk duyduğumuz "Sağlıklı bir geleceği paylaşıyoruz" mesajımızı Growtech süresi boyunca da tüm ziyaretçilerimiz ile paylaşmatan dolayı sevinçliyiz. İleriki etkinliklerde görüşmek üzere..